Czech National Team

Týmové fórum
Právě je ned 17 pro, 2017 07:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vhodné a nevhodné kombinace projektů
PříspěvekNapsal: stř 01 čer, 2011 10:02 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Optimalizovat výkon strojů lze nejen výběrem projketů pro správný OS a CPU, ale jejich celkový výkon lze znehodnotit či zvýšit kombinací projektů. Pro začátek čtyři nevýraznější příklady.

A. nevhodné kombinace
1. dDM (libovolný OS a CPU, výraznější efekt však na Winech): neprovozovat projekt samotný, ale vždy v kombinaci s něčím, nenáročným na paměť. dDM jednotky ve větším množství se navzájem brzdí. Možná platí obecně pro projekty, které používají javu.

2. PG LLR (libovolný OS a CPU): počítat pokud možno pouze jednu jednotku, více jednotek se navzájem brzdí. Stará známá věc, těžko realizovatelná na turnaji.

3. Virtual Prairie - aplikace many clonal plants, tj. delší, RAM náročné jednotky (libovolný OS a CPU): totéž, co výše, nepočítat více, než jednu jednotku, brzdí nejen sebe navzájem, ale i ostatní projekty

B. výhodné kombinace
1. DistrRTgen + NFS aplikace 16.e - DistrRTgen na GPU, NFS RAM a swapfile nenasytná aplikace (64bit Linux do 2GB RAM, 2 jádro): Na CPU počítat pouze jednu úlohu (povolit použití max 99% procesorů), stejně se NFS tasků více do paměti nevejde a DistrRTgen dokáže využít druhou CPU na 100% se slušným výnosem (GTX260 teoretický RAC 15k, 9600GT 6,7k). NFS 16.e dává téměř neuvěřitelný výnos 65 kreditů za cca 30 minut (C2D 3,0 GHz), lepší na Linuxu je pouze AQUA, pokud se nepletu.
Obdobně lze kombinovat NFS 16.e s GPUGRID.
EDIT: B již dávno není pravda, pro 2CPU Linuxy s pamětí do 2GB platí toto
NFS 16e V5 +
a) něco low memory (počet NFS tasků omezit na 1 pomocí vkliberova scripu),
b) pro Boinc nechat pouze 1 jádro a počítat na GPU CPU náročné projekty (momentálně WCG HCC na nV, co je na ATI jiného nevím)

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil nenym dne stř 12 pro, 2012 21:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 08 zář, 2011 19:46 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Vyzkoumal jsem další nevhodné kombinace:
Windows: QCN + T4T (fatální kombinace pro QCN)
Ubuntu 10.04.3 64bit:
- T4T s čímkoli při paměti pod 2G (i 1,7 G je málo), ostatní projekty jsou brzděny nad snesitelnou míru
- T4T s BM 6.12.xx (fatální pro Oracle VM)
- T4T + Volpex (fatální pro Oracle VM i při BM 6.10.58/6.10.60)

Naopak existuje vhodná kombinace:
Windows (32 bit i 64 bit) s paměti nejméně 0,9G/jádro: T4T + cokoli se záborem RAM pod 200M, za těchto okolností bere Oracle VM pouze 60% výkonu CPU a lze aplikovat featuru <ncpus> pro zvýšení počtu jader o jedno
Ubuntu 64bit s pamětí nad 1,2 GB/jádro: T4T (musí být BM 6.10.xx) + cokoli se záborem RAM pod 200M (lze kombinovat projekty s menším a větším záborem, průměr aktuálně běžících aplikací by měl být takovýto) , za těchto okolností bere Oracle VM pouze 60% výkonu CPU a lze aplikovat featuru <ncpus> pro zvýšení počtu jader o jedno

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 09 zář, 2011 05:34 
Offline Stats
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28 led, 2008 12:44
Příspěvky: 3500
Bydliště: Praha
Datum narození: 16 kvě 1987
ID CNT statistik: 10883
Me na notasu jede QCN + T4T a neregistruji zadny problem 33aaa

_________________
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 09 zář, 2011 06:39 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Dopočítávají se ti celé QCN úlohy? Dost dlouho není žádný problém vidět, protože kredit normálně roste, pouze QCN úlohy nevydrží celých 24 hodin. Problém jsem zaregistroval až, když jsem vyčerpal neustále se snižující denní příděl QCN jednotek. Tentýž jev na 3 strojích (Win XP 64bit @ Xeon, Win XP 32 bit @ C2D, Win 7 64bit @ X6 1090T).
Tvůj noťas si neprohlédnu, stroje máš hidden.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 11 zář, 2011 10:26 
Offline Stats
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28 led, 2008 12:44
Příspěvky: 3500
Bydliště: Praha
Datum narození: 16 kvě 1987
ID CNT statistik: 10883
Ano, normálně doběhli do svých 24 hodin.

Momentálně mám T4T pozastaven, ale až ho znovu rozjedu, zaměřím se na to...

_________________
Obrázek
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 14 zář, 2011 17:40 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
S novou oracle mašinou (4.1.2) poněkud poklesly nároky na paměť T4T a dají se pouštět i paměťově náročnější projekty. Jako zcela ideální kombinace na Winech se mi jeví T4T + Lattice Garli, současné Garli tasky jsou slušné (do 170MB RAM/250 MB swapfile) a zpomalení Garli tasků je slabé. Bez T4T mají režii (rozdíl mezi Run time a CPU time) cca 7% a s T4T je režie cca 20%. Provozuji na Win XP 32bit 2GB RAM C2D 3,0 GHz se Seti na GPU 9600GT (takže žádný zvláštní nárok na CPU výkon kromě prvních 20s Seti tasku). Akorát z Lattice vymámit nějakou práci je docela problém, má 10 minutový time out.
Pro úplnost - na stejném stroji se režie Enigma tasků zvedá o 30%, tedy přesně podle očekávání.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 14 zář, 2011 17:54 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
jo nenym pokud mysles The lattice tak tam problem koukam. trva dlouho a je-li prerusena z jakehokoli duvodu a odsunuta na pikanou, tak zhavaruje. dve WU šrotici skoro deset hodin šli do kytek, jen proto, ze byly odsunuty na chvilkku z dohledu. tak sem ji zavrhnul. nebo koumas RSA lattice? momentalne si nevzpomenam gde je Garli

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 11 pro, 2012 19:21 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Došel jsem k další zcela nevhodné kombinaci: Asteroids + WCG HCC nV GPU na 64bit W7. Asterioidům se prodlužuje CPU time (nikolik Run time, jak jsem očekával) o cca 30%. Vyhráli asteroidi, WCG jde k ledu.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12 pro, 2012 17:35 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
nenym 45ff dik, ze se tomu venujes. pro normalniho poctare je tam neco meze zemi a peklem. nechapu proc to normalniho cloveka tak zkrisne, gdyz mu to zacne blbnout (mne dnes f poledne po kratkem vejpadku proudu letali ti asteroidi po drahach nekonecnych a nechteli pristat. musel sem restartovat projekt a obrecet 6 slovy šest kousku pred dokoncenim. no uznej to neni nic co te na dusi potesi) pochoepitelne to vzalo taky neco ssebou. nova instalace a spousta prace a tolik elektronku do kelu. este nemam akumulator 4

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12 pro, 2012 21:38 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
editován základní příspěvek (NFS na 64bit Linuxu)

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 14 říj, 2013 18:51 
Offline Stats
52.6315789474 %
52.6315789474 %

Registrován: pon 22 lis, 2010 17:40
Příspěvky: 1239
Bydliště: Hřebeč
Datum narození: 30 črc 1981
ID CNT statistik: 15029
Tak po dvou dnech počítání musím upozornit na možnou nevhodnou kombinaci Docking + Moo.
CPU časy úloh Dockingu jsou kolem 3 hodin, ale reálně se úlohy počítají kolem 6 hodin = poloviční výkon. Asi má to vliv zábor cpu úlohou Moo, nebo co já vím...
Docking v kombinaci s Collatz mi to nedělá...úlohy mají téměř stejný CPU čas a reálný čas...

_________________
Počítadlo: Intel C2D 2.66 GHz, MSI P-35 Platinum,A-Data 2x(1+2)GB Ram (dual channel)5-5-5-15, Gigabyte ATI HD5870 840/900MHz Catalysty 11.12, Boinc 7.4.42, Windows 7 64-bit
Od 1.11.2015 do 27.2.2016 hrdý sponzor GOLEMa
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 14 říj, 2013 20:03 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
naopak se zdá kombinace asteroid a NumberFields vhodná pro asteroidy. z důvodů různých jedu jen na sedmi z osmi jader CPU i bez nepřítomnosti GPU. ale jedeli-li asteroids na sedmi jádrech, má průměr 43 minut na WU. pokud se mi podaří (a je to těžké) namixovat oba projekty přibližně půl na půl, pak má asteroid jen 37-38 minut na WU :smt102 u toho čísla NumberFields je to těžké odhadnout neb je tam značný rozptyl v jednotlivých délek WU
EDIT: co do kredit je výhodnější počítat jen planetky, ale NumberFields počítám do formulkyB a tak jsem na to přišel

_________________
Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil eisler jiri dne pon 14 říj, 2013 20:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 14 říj, 2013 20:22 
Offline
47.3684210526 %
47.3684210526 %

Registrován: ned 20 črc, 2008 08:31
Příspěvky: 986
Doktor:
Správně by to mělo být naopak, protože Moo! žere jen několik sekund z celého výpočtu, pokud vše běží, jak má.
Problém může nastat v případě dvou instalovaných grafických karet v jednom kompu, pak se Moo! chová nevyzpytatelně a různě se hádá s celým kompem, kde se vlastně chce počítat (jestli na CPU nebo na GPU). Při jedné kartě jsem nezaznamenal žádnou kolizi byť s jediným CPU projektem.
Mrkni se na vytížení CPU jader, co ti na nich běží. Jestli Moo!, tak je to špatně.
Pro inspiraci se podívej na můj obstarožní stroj, tvoje karta by měla mít podobný výkon s časy kolem půl hodiny na GPU a cca do 15sekund spoluúčast CPU: http://moowrap.net/hosts_user.php?userid=1850
Naopak Collatz žere při výpočtu více CPU, z čehož by mělo vycházet, že při Moo! by měl Docking běžet rychleji.
Co se týče kreditového výnosu, tak jedna karta na Moo! udělá tolik jako Collatz na dvou (přibližně).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15 říj, 2013 06:38 
Offline Stats
52.6315789474 %
52.6315789474 %

Registrován: pon 22 lis, 2010 17:40
Příspěvky: 1239
Bydliště: Hřebeč
Datum narození: 30 črc 1981
ID CNT statistik: 15029
Jirko Kováři: To co píšeš souhlasí. Sám tomu nerozumím, ale počítám Moo pouze na GPU a jeho jednotky jsou i podle toho co píšeš v pořádku. A pokud to běží dohromady s Dockingem, tak jednotky Dockingu se prostě natáhnou na dvojnásobek. Ne, že by se počítaly, prostě jen ukazují, že se počítají, ale cpu time odpovídá polovičnímu času.
Beru to tak, že pokud nenym řekl, že potřebujeme počítat hlavně na CPU a 32-bitové windows hlavně Docking, tak beru ohled hlavně na to, že v kombinaci s Collatz spočítám za stejný čas 2x tolik úloh Dockingu, protože zkrátka nevisí ve frontě jako "rádoby počítané" = neblokují jádra.

Ale nejsem příliš zkušený user, tak mě berte z rezervou, já jsem jenom ubohý uživatel systému. Třeba mám jenom nakopnuté ovladače, nebo tak něco, ale když to běží (i když někdy blbě), tak to raději nespravuju. To je pak lepší reinstal :-)

_________________
Počítadlo: Intel C2D 2.66 GHz, MSI P-35 Platinum,A-Data 2x(1+2)GB Ram (dual channel)5-5-5-15, Gigabyte ATI HD5870 840/900MHz Catalysty 11.12, Boinc 7.4.42, Windows 7 64-bit
Od 1.11.2015 do 27.2.2016 hrdý sponzor GOLEMa
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15 říj, 2013 13:50 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
tak jasné to je. jedeli 7 planetek (na osmi jádru (bez GPU projektu (GPU je momentálně MM))) trvá nyní u dvakrát větších jednotek každá 01:20:+-
jedouli 4 planetky a tři NumberFields, pak je na jednu WU planetky 01:13:+- tj. úspora 7 minut na WU
při obou situacích je vytížení CPU 90%
je možné, že sse3 na mém blbém procesoru dělá takovou krávovinu :?: furt je to lepší (o mnoho) než bez sss3, ale zná něgdo proč tomu tak je???
jinak pokoj je vymražen na 15stupňů celsia a kolem kompa pouštím severní vítr krutý (spíš vánek) 33iii :smt102
EDIT: tak teďkonc 01:09:+- :smt102 a jedu furt 4A a 3N

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15 říj, 2013 16:23 
Offline
47.3684210526 %
47.3684210526 %

Registrován: ned 20 črc, 2008 08:31
Příspěvky: 986
Dr.: Něco je špatně. Díval jsem se na tvůj komp a výkonově je totožný s tím mým, ale:
u každého spočítaného úkolu Moo! máš procesorový čas prakticky shodný s časem běhu. To znamená, že ti jakoby sežere CPU nafurt, ale ve skutečnosti CPU skoro nic nedělá. Podívej se, prosím tě, ještě na vytížení CPU ve správci úloh (CTRL+ALT+DEL) a případně co ukazuje řádek s výpočtem Moo! v Boinc Manageru. Potom snad poradí nenym, co s tím. Když by s tím nešlo nic dělat, bylo by lepší opustit Docking, určitě to nestojí tak, že výkon na Dockingu je to první a poslední, co zachrání CNT v soutěži.

Jirka eisler: U tebe je to trochu jasnější. Asteroidi jsou vysoce optimalizovaná aplikace, která ti zabírá všechny cache a sw prostředky procesoru. Jestliže tam hodíš tři kousky Numberfields místo Asteroidů, tyto prostředky se uvolní pro 4 běžící Asteroidy a jede to rychleji. Aplikace Numberfields je totiž úplně ta nejzákladnější, která jede na všem, co má nějaký tranzistory a vúbec neřeší, že existuje SSE2, SSE3 apod. Prostě se ti uvolní zátěž 4 modulů, které se dělí o prostředky se sedmi úkoly.
Podobné je to u intelu, kde nemá cenu zapínat HT pro Asteroidy, ale např. pro Numberfields už to cenu má.
Myslím, že výkonově jsi na tom železe OK - forest by ti mohl hodit svoje výsledky, neb má podobný stroj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15 říj, 2013 17:06 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
jirko dík. ale proč sem do toho nasjeral tolko chechtáků abych zjistil, že k hounu to je? asi určitě sem blbec a mněl sem zůstat na osvědčené X6 33iii nenym bude mnět zase něco pro svůj sarkasmus 33zzz

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 15 říj, 2013 21:36 
Offline Stats
31.5789473684 %
31.5789473684 %
Uživatelský avatar

Registrován: sob 30 bře, 2013 14:16
Příspěvky: 357
Bydliště: Praha
Datum narození: 0- 0-1981
ID CNT statistik: 19867
Proč? Každá sranda něco stojí a za chyby se platí... :-).

Edit: Pro plné využití potenciálu Vishery to chce überchladič a patrně vypnout všechny šetřivé technologie aby TDP běhalo jak potřebuje a ne jak ho software drží na uzdě. 125 W mantinel je zdá se málo a to CPU si pro plný výkon vezme víc. Je ovšem otázka zda (a jak dlouhé) bude mít pochopení napájecí kaskáda na základní desce...

_________________
Vzhůru pro body na linuxu :-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 24 říj, 2013 15:59 
Offline Stats
68.4210526316 %
68.4210526316 %

Registrován: sob 15 kvě, 2010 16:27
Příspěvky: 4454
Bydliště: praha 8
Datum narození: 14 zář 1947
ID CNT statistik: 13496
nenym (a podobní koumací kousci) radu potřebuji
1) jedu na osmijádru ale jedno jádro nechávám momentálně volné
2) ABC sem pustil na tvoje doporučení
3) dokud nedojeli některé jiné WU byl průmněr na ABC pár (málo) hodin
4) nyní narůstají přes 30 hodin na WU a gdyž sleduji dobu dokončení, tak se neustále prodlužuje (spíš neodsýpá po fteřinách jak slušné je ale po více fteřinách. koukám, že za fteřinu běhu odepíše 6/1 času dokončení) tedy doufám, že je to jasné. gdyž tikaj hodinky tak to zpoždění odečtu na ABC je asi 1:6 (to je asi rychlost ABC 290 000 km za se kundu, či velká gravitace v jeho okolí)
5) gdyž sem tam prdnul postupně asteroids (proti ABC) f poměru 1:6 až nyní 4:3 tak to dělá zajímavé efekty
6) ABC se urychlilo až 6x, ofšem asteroids se třikrát zpomalil (1:20:+- proti 3:20:+- na WU (tam je to docela dobrý metronom)) pozorováno na odsýpání času po fteřinkách dobu dokončení a také na dokončení časech výsledných.
7) je jasné, že, jak mne kyong meldoval není doba výpočtu až tak závislá na WU ale aplikaci
8) ale proč mám mám zase tu blbou aplikaci? ač sem mněl nataženo hafo (asteroids) WU, tak po ABC startu jsem si všimnul, že došlo k kundaktu s asteroidem
9) tak od nenyma a jiných teoretiků žádám solid teorku
10) a od kyonga svou krásnou aplikaci HOWGH

jinak si z toho nedělejte hlavu. je pravděpodobné, že sem blbec já nebo můj kompík

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 24 říj, 2013 16:44 
Offline Stats
78.9473684211 %
78.9473684211 %

Registrován: úte 13 led, 2009 15:33
Příspěvky: 6332
Datum narození: 0- 0-1956
ID CNT statistik: 10124
Tebou popisované chování ABC je zcela normální:
- na poněkud výkonnějším i7 377K mám průměr okolo 3 hodin, občas to hodí 12 hodin,
- na srovnatelném X6 1090T mám průměr 6 hodin, občas to hodí 16 hodin.
Kombinace efektivně napsaných SSE2/SSE3/AVX aplikací s jiným projektem je podobná blbost, jako provozovat tyto aplikace s HT. Efekty jsou dopředu nepříliš přesně předvídatelné, ale obecně celkem jasné - časy výpočtů jsou v průměru delší, než kdybys jel týden čistě jednu aplikaci a poté týden čistě druhou aplikaci.
Odvážil bych si tipnout že nejhorší paseku nadělá kombinace java (Constellation či dDM) + AVX (PG LLR) + EDGES VINA na widlích.

_________________
Prý už není krize; pořád jím plesnivé sýry, piji staré víno a jezdím v autě bez střechy.
UotD 424x
Obrázek 2xObrázek 7xObrázek 9xObrázek Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz